“Αγορά αστικών λεωφορείων από το Δήμο Θεσσαλονίκης – τρία σημεία”

Γράφει ο Αλέξανδρος Παπουτσής, πολιτικός επιστήμονας, ειδικός σύμβουλος του Δημάρχου Θεσσαλονίκης

==============
1. Στην κριτική περί αιφνιδιασμού της αντιπολίτευσης και τη μη ( επαρκή ) ενημέρωση
– από το φθινόπωρο προαναγγέλθηκαν ενέργειες και πρωτοβουλίες, σχετικά δημοσιεύματα υπάρχουν.
– ο μόνος αιφνιδιασμός που προκύπτει είναι πως ό,τι λέγεται, υλοποιείται. Δεν είναι επικοινωνιακή φούσκα, δεν είναι ”να χαμε να λέγαμε”. Αυτός ναι, μπορεί να είναι και αιφνιδιασμός
– η πρόταση αγοράς έρχεται σε συνέχεια άλλων πόσων πρωτοβουλιών για το ζήτημα, αρχής γενομένης από την 1η Ιουλίου
2. Στην κριτική για το τι δουλειά έχει ο Δήμος να ασχολείται με την αστική συγκοινωνία
– η νυν Διοίκηση έχει διατρανώσει πως ό,τι απασχολεί τον δημότη, πολίτη, κάτοικο, επισκέπτη της Θεσσαλονίκης είναι και δικό της πρόβλημα. Δεν το εξετάζει και δεν το προσεγγίζει με στενή αντίληψη αρμοδιότητας. Ψάχνει και επιδιώκει λύσεις, ρεαλιστικές, εφαρμόσιμες και άμεσες
– η πρωτοβουλία αυτή εγγράφει μία παρακαταθήκη για το μέλλον. Ένα μέλλον που πρέπει να βρει την Τοπική Αυτοδιοίκηση του 21ου αιώνα με λόγο και αποφασιστική συμμετοχή στο ζήτημα των συγκοινωνιών
3. Στην κριτική για την έλλειψη σχεδίου, σχεδιασμού, διαβούλευσης και ξανά μανά σχεδιασμού
– η πόλη έχει κουραστεί από σχεδιασμούς που ποτέ δεν υλοποιούνται
– σχεδιασμός με 200 οχήματα δεν νοείται. Απαιτούνται 550 για να ξεφύγουμε από τριτοκοσμικές καταστάσεις. Θέμα χρόνου αυτός ο αριθμός.
– επί χρόνια πολλά είχαν πολλοί τη δυνατότητα να κάνουν ΚΑΤΙ για το ζήτημα ΑΛΛΑ σήμερα μας λένε ότι δεν πρόλαβαν.
– κανείς δεν εμποδίζει τον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας για να φτάσουμε σε αστικές συγκοινωνίες ευρ. επιπέδου.