“Γρήγορο νοτ μπέιζικ πρωινό”

Συμβουλές από την Ελίζα Πέτσα

Ζεστή σοκολάτα

Η ζεστή σοκολάτα είναι ο συμβιβασμός μεταξύ αυτών που πίνουν καφέ και αυτών που δεν πίνουν καφέ. Ζεστή σοκολάτα πίνουν όλοι – εκτός αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη, που και τότε έχω λύση.
Δύσκολα πετυχαίνω έξω ζέστη σοκολάτα που να μου αρέσει. Γι’ αυτό έχω την τέλεια συνταγή για homemade (…σπιτική) ζέστη σοκολάτα.

Σε ένα μπρίκι βάζεις:
Γάλα
2 κοφτές κουταλιές του γλυκού κακάο
2 κοφτές κουταλιές του γλυκού ζάχαρη ή κάποιο άλλο γλυκαντικό (στέβια;)
2 έως 4 κομματάκια από σοκολάτα υγείας 

Το μόνο πράγμα που πρέπει να προσέχεις είναι να κάνεις καλό ανακάτεμα την ώρα που ζεσταίνεται για να μην κολλήσει αλλά και για να λιώσει η σοκολάτα.
Παραλλαγές υπάρχουν άπειρες όσες και οι σοκολάτες που μπορείς να βάλεις. Λευκή, με φράουλα, γάλακτος… Απλά τότε ίσως σου φανεί πολλή η ζάχαρη.
– Για τους μπεκρήδες : μπορείς να βάλεις λικέρ ή ρούμι ή ό,τι θέλετε δε ξέρω εγώ δεν πίνω.
– Αν έχεις δυσανεξία τότε δοκίμασε γάλα αμυγδάλου, σόγιας ή καρύδας ή και νερό αφού πάνω κάτω το ίδιο είναι… ♡

Το όχι-τσάι
Ένα κι ένα για πονόλαιμο

Εάν δε σου αρέσει το τσάι και κάθε φορά που πονάει ο λαιμός σου σου λένε να πιεις τσάι και σου σπάνε τα νεύρα, πες “Ναι, θα πιω.” αλλά κάνε αυτό:
Βράσε λίγο νερό και γέμισε τα 3/4 μιας κούπας.
Μετά πρόσθεσε 2 κουταλιές της σούπας χυμό πορτοκάλι
1 κουταλιά του γλυκού μέλι
Χυμό από μισό λεμόνι ( απόφυγε τα κουκουτσάκια ) και ανακάτεψε καλά.
Θα είναι σαν να πίνεις λιωμένη καραμέλα Strepsils honey and lemon.
Δοκίμασε το.

Πόσα πρωινά έχεις ξυπνήσει με την ελπίδα ότι κάποιος θα σου έχει μαγειρέψει τηγανίτες και θα σε περιμένουν έτοιμες στην κουζίνα?
Ε, συνήθως αυτό δε συμβαίνει εκτός αν τις έχεις κάνει από χθες (!)

Γι’ αυτό:

*Φρυγάνισε ψωμί του τοστ σε τοστιέρα ή φρυγανιέρα ή στο φούρνο ή σε τηγάνι ή με το σεσουάρ τέλος πάντων και μετά άπλωσε πάνω ΜΕΡΕΝΤΑ. Η μερέντα θα λιώσει και θα είναι σαν τηγανίτες μόνο πιο υγιεινές.

*Αν πάλι δε σε νοιάζουν οι θερμίδες – καλωσήρθες στο κλαμπ– βάλε στην τοστιέρα ένα κρουασάν χωρίς φυσικά την συσκευασία. Άφησε το ίσα που να ζεσταθεί και μετά πασπάλισέ το με άχνη και φάτο με μαχαιροπίρουνο σαν βασιλιάς.

Αν θέλεις να συνδυάσεις την κραιπάλη με την υγιεινή διατροφή μπορείς και στα 2 να βάλεις φέτες μπανάνας που ταιριάζει. Εγώ δε βάζω.

Αν πάλι θέλεις κάτι αλμυρό κάνε ένα τόστ.

ΑΛΛΑ βάλε μέσα κάτι το διαφορετικό.

*Αβγό: ό,τι καλύτερο για πρωινό , το λένε ειδικοί και το λέω κι εγώ.

2 εναλλακτικές: βραστό σε φέτες που έχει το θετικό ότι μπορείς να έχεις βραστά αυγά στο ψυγείο σου έτοιμα για 2-3 μέρες…
Ή τηγανητό άμα είσαι μερακλής και θες να τηγανίζεις πρωί πρωί.

*Τυροκαφτερή! Βάλτην αφού γίνει το τοστ.

*Μαγιονέζα, αλλά είναι basic και στις μέρες μας κανείς δε θέλει να είναι basic.

*Κάνε το τοστ τριπλό και γλύτωσε ψωμί.
Δηλαδή ψωμί τυρί γαλοπούλα ψωμί τυρί γαλοπούλα ψωμί.
Αυτό ήταν ένα παράδειγμα για να πω ότι μπορείς να αντικαταστήσεις το ένα τυροκομικό ή και το ένα αλλαντικό στο δεύτερο όροφο του τοστ με κάτι άλλο για να έχεις ποικιλία.