Η Φλέρη Μακρή απαντάει στο Newn Webradio

  • Ποια είναι η πρώτη ανάμνηση που έχεις από τον αθλητισμό;

Στα 13 μου χρόνια ξεκίνησα το στίβο ,αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με τον αθλητισμό. Συγκεκριμένα ασχολήθηκα με το τρίαθλο,μεγάλες αποστάσεις και ταχύτητες . Από τα παραπάνω όμως αυτό που μου ταίριαξε καλύτερα σωματικά και μου τράβηξε το ενδιαφέρον ήταν τα 100 μέτρα .

  • Μικρότερη είχες προπόνηση με το στίβο και συγκεκριμένα με τα 100 μέτρα. Ποιες οι εμπειρίες που αποκόμισες από αυτό;

Οι εμπειρίες που αποκόμισα από το συγκεκριμένο άθλημα ήταν ποικίλες ,σημάδεψαν ιδιαίτερα ευχάριστα την παιδική μου ηλικία . Για μένα ήταν κάτι ξεχωριστό να αθλείσαι σε εξωτερικό χώρο στην φύση όπου ξέφευγα από την καθημερινή ρουτίνα των σχολικών μου μαθημάτων. Είχα κάποιες μικρές διακρίσεις σε τοπικό επίπεδο, όχι κάτι ιδιαίτερο ,αλλά για μένα ήταν ένας ενθαρρυντικός παράγοντας να συνεχίσω τον αθλητισμό .

  • Τι συντέλεσε στο να διαλέξεις αυτόν τον τρόπο άσκησης και όχι κάποιο άλλο άθλημα; Έχεις δοκιμάσει και άλλα αθλήματα στο παρελθόν;

Πέρασα από διάφορες κατηγορίες αθλημάτων ,ταυτόχρονα όταν ήμουν αθλήτρια του στίβου, σαν παιδάκι ήθελα να δοκιμάσω και αλλά πράγματα όπως τένις , βόλεϊ , κολύμβηση μαζί με τις φίλες μου, αλλά τελικά το ενδιαφέρον μου κέντρισε ο κλασικός αθλητισμός .

Η προπόνηση στίβου και συγκεκριμένα των 100 μέτρων είναι ιδιαίτερα εκρηκτικό και ανταγωνιστικό σαν άθλημα και ταιριάζει ιδιαίτερα στον χαρακτήρα μου .

 

  • Γράφτηκε ή ειπώθηκε ποτέ για σένα κάτι που να σε πλήγωσε ή να σε εξόργισε; Πως αντιμετωπίζεις σχόλια  για την εξωτερική σου εμφάνιση. 

Όχι δεν έχει γραφτεί τίποτα για εμένα που να μ έχει πληγώσει η να μ έχει εξοργίσει μέχρι στιγμής .Τώρα διάφορα σχόλια για την εξωτερική εμφάνιση βεβαίως έχουν ειπωθεί και αρνητικά και θετικά, όλες οι απόψεις και οι σχολιασμοί είναι καλοδεχούμενοι , ο καθένας μπορεί να εκφέρει την γνώμη του, το θέμα είναι πως τις διαχειρίζομαι εγώ και κατά πόσο και με ποιο τρόπο με επηρεάζουν .

 

  • Πως είναι η ζωή του γυμναστή; Σε κουράζει η πίεση των αθλουμένων πελατών σου;

Η ζωή ενός γυμναστή είναι ιδιαίτερα απαιτητική.

Τι εννοώ με αυτό :

-Να φροντίζει σε καθημερινή βάση να διατηρείται σε φόρμα , οι ατασθαλίες θα υπάρχουν αλλά θα είναι περιορισμένες .

-Επίσης σημαντικό είναι να δίνει συνεχώς κίνητρο στους αθλούμενους γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση.

Είναι ένα ξεχωριστό είδος δουλειάς , μ αρέσει ν ασχολούμαι με την σωματική διάπλαση του ανθρώπου και περνάει πολύ ευχάριστα η ώρα μου .

 

  • Ποιοι είναι οι στόχοι σου; Θα μπορούσες να αποχωριστείς τη γυμναστική και το training?

Οι βασικοί μου στόχοι είναι :

-η συνεχόμενη σωματική βελτίωση σε καθημερινή βάση με άσκηση ,

-Να είμαι υγιής και σε φόρμα

-Να προσέχω την διατροφή μου,

-Και φυσικά να μεταδίδω όλα τα παραπάνω στους αθλούμενους μου.

Έτσι θα είμαι ικανοποιημένη και εγώ από τον εαυτό μου και οι αθλούμενοι μου από την πρόοδο τους .

Δεν πρόκειται ποτέ να αποχωριστώ την γυμναστική και το personal training, θα προσπαθήσω και έχω τα περιθώρια να βελτιωθώ και να δώσω ακόμα περισσότερα στην δουλειά μου.

  • Παρατηρούμε ότι πάρα πολλά νέα κορίτσια ασχολούνται με το crossfit. Πως έγινε «μόδα» το συγκεκριμένο;

Το CrossFit είχε μεγάλη επιτυχία . Οτιδήποτε καινούριο πάνω στην γυμναστική και ειδικότερα όταν κάνει τεράστια επιτυχία σε διεθνές επίπεδο κεντρίζει το ενδιαφέρον του κοινού.

Έτσι και τα κορίτσια όπως και το αντίθετο φύλο ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο είδος προπόνησης και έχει μπει βαθιά στην ζωή και στην καθημερινότητα τους .

Όμως χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή ειδικότερα για τους αρχάριους γιατί είναι πιο επιρρεπής  σε τραυματισμούς .

 

  • Πως ήταν η ζωή στην καραντίνα. Συνέχισες τη γυμναστική και μέσα σε αυτήν την περίοδο;

Η ζωή μου κατά την περίοδο της καραντίνας ως προς το θέμα της γυμναστικής δεν είχε και ιδιαίτερες αλλαγές .

Με επηρέασε μόνο θετικά ,αφού είχα περισσότερο ελεύθερο χρόνο ν ασχοληθώ με τον εαυτό μου και το σώμα μου.

Σαν γυμνάστρια γνωρίζω ασκήσεις που μπορείς να κανείς χωρίς εξοπλισμό ώστε να διατηρήσεις μια ισορροπία στο σώμα σου.

Τις καλές μέρες ευχαριστήθηκα τις βόλτες με το ποδήλατο.

 

  • Ποιες είναι οι δικές σου συμβουλές για άριστη φυσική κατάσταση;

 

Για μια άριστη φυσική κατάσταση θα πρέπει να βάζουμε μικρούς -καθημερινούς και ρεαλιστικούς στόχους, όπως οι παρακάτω :

-Σωματική δραστηριότητα/άσκηση ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε ανθρώπου .

-Καλή διατροφή.Να περιορίζουμε όσο μπορούμε τους υδατάνθρακες και τα κορεσμένα λίπη.

-Να πίνουμε αρκετό νερό μέσα στην ημέρα ,

– Ν αγαπάμε και να προσέχουμε τον εαυτό μας ,

-Τέλος ένας καλός και ποιοτικός ύπνος βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού .

«Νους υγιής εν σώματι υγιεί»