Μ. Κούπκας: «Προχωράμε στην ενοποίηση των οφειλών προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανά ΑΦΜ»

Σε μια προσπάθεια «συμμαζέματος» των οφειλετών προχωρά ο αντιδήμαρχος οικονομικών του δήμου Θεσσαλονίκης κ. Μιχάλης Κούπκας, μετά τη διαπίστωση ότι οι ίδιοι ΑΦΜ οφειλετών επαναλαμβάνονται διάσπαρτοι σε διαφορετικές καρτέλες, κάτι που αυξάνει το διοικητικό κόστος, επιβαρύνει άσκοπα τον κεντρικό server και δημιουργεί σύγχυση στην ενημέρωση των πολιτών του δήμου για τα χρέη τους.

«Προχωράμε στην ενοποίηση των οφειλών προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανά ΑΦΜ, συγκεντρώνοντας όλες τις οφειλές αθροιστικά σε μία ηλεκτρονική καρτέλα ώστε να μπορούμε να τις παρακολουθούμε συγκεντρωτικά και να ενημερώνουμε αξιόπιστα και δίχως πρόσθετη ταλαιπωρία τους πολίτες για τυχόν οφειλές τους» επισημαίνει ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Κούπκας. «Ταυτόχρονα, με τη βοήθεια της υπηρεσίας, σε περιπτώσεις εγγραφών που στερούνται ΑΦΜ θα προχωρήσουμε σε ταυτοποίηση με όποιο πρόσφορο και έγκυρο στοιχείο διαθέτουμε, ώστε να αποφύγουμε τη διαφυγή δυνητικών εσόδων για το Δήμο Θεσσαλονίκης» υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο κ. Κούπκας.

Επίσης, νέες ψηφιακές λύσεις θα υιοθετηθούν για το πρόβλημα και τις καθυστερήσεις των πολιτών στο Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών σε συνεργασία με τον σύλλογο Συμβολαιογράφων, οποίος διαμορφώνει μια ηλεκτρονική φόρμα στην οποία και θα αναγράφονται όλα τα απαιτούμενα στοιχεία του ακίνητου για την έκδοση της σχετικής βεβαίωσης ΤΑΠ ώστε η διαδικασία να ολοκληρώνεται δίχως τη φυσική παρουσία του συμβολαιογράφου. «Σχεδιάζουμε μια blueprint υπηρεσία, αξιόπιστη και αποτελεσματική, που θα ελαχιστοποιεί το διοικητικό κόστος, θα σέβεται τους περιορισμένους περιβαλλοντικούς πόρους και κυρίως θα μειώνει τις ατελείωτες ουρές που ταλαιπωρούν πολίτες και εργαζόμενους» τονίζει ο Αντιδήμαρχος κ. Κούπκας.

Η εφαρμογή της πλατφόρμας θα ξεκινήσει πιλοτικά και μετά από δοκιμές και διορθώσεις του δήμου θα εφαρμοστεί πλήρως.