Νέα μέτρα στήριξης της εστίασης από το Δήμο Θεσσαλονίκης

Όλα όσα δήλωσε ο αντιδήμαρχος οικονομικών του δήμου Θεσσαλονίκης Μ.Κούπκας #newn #thessaloniki #municipality

«Θα υπάρξουν αλλαγές στα τέλη κοινόχρηστων χώρων. Είστε η πρώτη εκπομπή που το ανακοινώνουμε. Ήδη έχουμε καταθέσει την εισήγηση. Κατ’ αρχάς, αυξάνουμε το δοσολόγιο σε όλες τις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, σε έξι δόσεις μέσα στη χρονιά και επιπλέον δίνουμε ένα κίνητρο, αυτοί που εμπρόθεσμα καταβάλουν το σύνολο του ποσού, να έχουν μία έκπτωση 15%. Αυτά μετά το lockdown βέβαια, αφού επαναλειτουργήσουν οι επιχειρήσεις. Εμείς ό,τι μπορούμε να κάνουμε, είμαστε εδώ και θα το κάνουμε, και πραγματικά σπάμε το μυαλό μας για να στηρίξουμε το επιχειρείν της Θεσσαλονίκης.»

Τα παραπάνω ανακοίνωσε o Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Μιχάλης Κούπκας μιλώντας στο Radio North 98 και στην εκπομπή “Βόρειος Αντίκτυπος” με τον Βαγγέλη Μωυσή και την Ειρήνη Γκέλη.

Ο ίδιος, υπενθύμισε ότι θα ισχύσει και φέτος η μείωση 12,5% στα δημοτικά τέλη και η απαλλαγή για την περίοδο του lockdown, ενώ στο Δημαρχείο έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των δημοτών: «Οι δημότες δεν χρειάζεται καν να παίρνουν τηλέφωνο στον Δήμο Θεσσαλονίκης. Το έχουμε λύσει προ πολλού. Πέραν του γεγονότος, ότι ο κορωνοϊός επιτάχυνε διαδικασίες διοικητικής μεταρρύθμισης μέσα στο Δήμο Θεσσαλονίκης, έχουμε πλέον εγκαταστήσει μετά από πολλά χρόνια προσπαθειών την ηλεκτρονική ταυτότητα οφειλής. Οπότε δε χρειάζεται να έρθει κανένας να έρθει αυτοπροσώπως στο δημοτικό ταμείο. Αλλά και πέραν τούτου, τα τηλέφωνα δουλεύουν κανονικά, υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο, για όσους όμως είναι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, υπάρχει ένα ολόκληρο πεδίο μέσα στην ιστοσελίδα μας, το ηλεκτρονικό ραντεβού και με τη χρήση των κωδικών του taxisnet, έτσι ώστε κι εμείς να πιστοποιούμε με ποιον δημότη συναλλασσόμαστε, μπορεί να εξυπηρετηθεί σχεδόν για τα πάντα. Μέσα στον πρώτο μήνα που έτρεξε αυτή η εφαρμογή, από τους 1.200 πολίτες που τη χρησιμοποίησαν, οι 750 εξυπηρετήθηκαν αυστηρά ηλεκτρονικά. Οι καλές πρακτικές παραμένουν ως παρακαταθήκη για να χρησιμοποιηθούν και στο μέλλον και, μάλιστα, εξελίσσονται συνέχεια και ποιοτικότερα για όλους μας.»