Στη Θεσσαλονίκη το εκθεσιακό «δίδυμο» Philoxenia – Hotelia

Σημείο αναφοράς για τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, τόπος συνάντησης και έκθεση ορόσημο.

Όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, σίγουρα αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για τους επαγγελματίες του κλάδου να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους, αλλά και για την αυτοδιοίκηση να παρουσιάσει τις ομορφιές των ελληνικών προορισμών, όπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo Κυριάκος Ποζρικίδης.

Η 34η Philoxenia πραγματοποιείται και φέτος παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotelia, από τις 9 έως τις 11 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Το εκθεσιακό «δίδυμο» συγκεντρώνει το σύνολο της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, καθώς και συμμετοχές από 19 χώρες.

«Η αντοχή της στον χρόνο αποτελεί απόδειξη της συνέπειας με την οποία αντιμετωπίζει τον τουρισμό ο εθνικός εκθεσιακός φορέας», σημειώνει ο κ. Ποζρικίδης. «Είναι προφανές πως η συνεχής άνοδος του τουρισμού στην Ελλάδα αντανακλάται και στην ίδια την έκθεση. Όμως μία έκθεση σαν τη Philoxenia δεν την απασχολεί μόνο το παρόν, αλλά και το μέλλον του ελληνικού τουρισμού», προσθέτει.

Φέτος η Philoxenia φαίνεται πως καταρρίπτει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, περιμένοντας επισκέπτες από 44 χώρες. Τιμώμενες περιοχές της φετινής διοργάνωσης είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Λέσβος.

Στο hosted buyers πρόγραμμα είναι προσκεκλημένοι περισσότεροι από 110 εμπορικοί επισκέπτες, με 3500 προκαθορισμένα ραντεβού, μόνο με τους εκθέτες της Philoxenia, ενώ επιπλέον 60 hosted buyers έρχονται στη Hotelia για να πραγματοποιήσουν ακόμη 600 ραντεβού.

Οι εκθέτες της Philoxenia είναι περίπου 400 και της Hotelia 200. Μεταξύ των εκθετών περιλαμβάνονται οι 13 Περιφέρειες της χώρας, ο ΕΟΤ, το Υπουργείο Πολιτισμού, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής μαζί με τουριστικές start-ups, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις δόμησης, τεχνολογίας, επίπλων, κατασκευών, εξοπλισμού και ανακαίνισης αλλά και σημαντικοί θεσμικοί φορείς: ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, HAPCO, ΠΟΞ κ.ά.

Όπως σημειώνει ο κ. Ποζρικίδης, πέρσι οι επισκέπτες του τουριστικού εκθεσιακού «διδύμου» Philoxenia-Hotelia είχαν ανέλθει στους 20.000, γεγονός που δείχνει ότι η διοργάνωση «κέρδισε για μία ακόμη φορά την «ψήφο» εμπιστοσύνης του κλάδου».

«Το τουριστικό επιχειρείν εμπιστεύεται τις Philoxenia και Hotelia για την προβολή και τις επαφές του, ενώ όλη η τουριστική Ελλάδα έχει δυναμική παρουσία στην κορυφαία ελληνική τουριστική έκθεση», σημειώνει.

«Στο πλαίσιο αυτό και φέτος εκτιμούμε ότι η επισκεψιμότητα της έκθεσης θα κυμανθεί σε υψηλά επίπεδα», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος.

Η έκθεση Hotelia

Στη Hotelia, η ενότητα All About Cafe είναι αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ και περιλαμβάνει Workshops, το «The CupTasting Spot» με γευσιγνωσία ειδών καφέ από διάφορες χώρες και το «Art Throwdown Competition», που είναι μια επίδειξη της τέχνης του Latte, μέσα από ένα φιλικό διαγωνισμό δεξιοτεχνίας.
Η ενότητα All About Gastronomy αποτελεί τη «νόστιμη» γωνιά της έκθεσης με προβολή των πιο σύγχρονων λύσεων εστίασης μέσα από ποιοτικά ελληνικά προϊόντα.
Το DPOINT SPACES είναι μία καινοτόμα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων, που περιλαμβάνει φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping. Είναι μία νέα τάση στον τουρισμό, η οποία φέρνει την πολυτέλεια στην ύπαιθρο.

Πηγή: dikaiologitika.gr
Πηγή φωτογραφίας: pexels