Τσίπρας: «Το μετρό είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη στους Θεσσαλονικείς»

Πεδίο αντιπαράθεσης μεταξύ Αλέξη Τσίπρα και Νίκου Ταχιάου έγινε σήμερα το… πολύπαθο και πολυτραγουδισμένο μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του δεύτερου, ενδεχομένως και να έτοιμο τον Απρίλιο του… 2023!
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη, ο πρώην Πρωθυπουργός και νυν πρόεδρος της Αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, επισκέφτηκε το εργοτάξιο του μετρό στον σταθμό Βενιζέλου και τόνισε:

«Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη στους Θεσσαλονικείς. Ένα έργο το οποίο θα ήταν ανάσα ζωής για την πόλη, ποιότητα ζωής και θα ολοκληρωνόταν το Φθινόπωρο του 2020 με 12 από τους 13 σταθμούς. Ο σταθμός Βενιζέλου θα ολοκληρώνονταν το 2023. Το έργο παίρνει παράταση ως το 2023 και βλέπουμε.

Δεν είναι κάτι σπάνιο. Οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με καθυστερήσεις και με υπέρογκες αποζημιώσεις στους εργολάβους. Και το 2012-2012 έγινε το ίδιο και τώρα προβλέπουμε ότι αυτή η καθυστέρηση θα γίνει στην πλάτη των Θεσσαλονικέων που δεν θα έχουν μετρό αλλά θα κοστίσει δεκάδες εκατομμύρια στον ελληνικό δημόσιο».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της “Αττικό Μετρό”, Νίκος Ταχιάος, απαντώντας στον Αλέξη Τσίπρα, τόνισε με ανακοίνωση:

«Δυστυχώς, η σημερινή αιφνιδιαστική επίσκεψη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν επέτρεψε στην «Αττικό Μετρό Α.Ε.» να του κάνει μία σοβαρή ενημέρωση για την πορεία του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Αν η μέχρι σήμερα επαφή του με το έργο ξέφευγε από την λογική των επικοινωνιακών σόου, ο κ. Τσίπρας θα διαπίστωνε την πραγματικότητα:
Αν κατέβαινε στις σήραγγες, θα έβλεπε ότι η ολοκλήρωση το 2020 του έργου που μας παραδόθηκε πέρυσι, μόνο ως χοντροκομμένο ανέκδοτο ακούγεται. Αν επισκεπτόταν το αμαξοστάσιο, θα αντιλαμβανόταν ότι χωρίς οργανωμένο και εκπαιδευμένο φορέα λειτουργίας, του οποίου η δημιουργία απαιτεί περισσότερο από δύο χρόνια, κανένα μετρό δεν μπορεί αν λειτουργήσει.

Αν αναζητούσε πόσο είχαν προχωρήσει οι δήθεν λύσεις για την Βενιζέλου που σερνόταν σχεδόν πέντε χρόνια, από το 2015 μέχρι τον περυσινό Δεκέμβριο, θα συμφωνούσε στην μία και μοναδική τεχνικά εφικτή και οικονομικά αντιμετωπίσιμη μέθοδο της ασφαλούς απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων.

Αντιθέτως, o κ. Τσίπρας επέλεξε να γυρίσει την πλάτη στην αλήθεια, γνωρίζοντας προφανώς ότι σε αυτήν θα αντίκριζε τις ευθύνες της δικής του περιόδου διακυβέρνησης. Οι καθυστερήσεις και οι όποιες επιβαρύνσεις που κατατρύχουν σήμερα το μετρό της Θεσσαλονίκης φέρουν την υπογραφή ΣΥΡΙΖΑ.

Η σημερινή διοίκηση της «Αττικό Μετρό Α.Ε.» παρέλαβε ένα έργο με τεράστιες εκκρεμότητες καλυμμένο έντεχνα με μία ομίχλη ψεμάτων και μύθων. Διαβεβαιώνουμε τους Θεσσαλονικείς ότι θα το ολοκληρώσουμε στον χρόνο που δεσμευτήκαμε, με απόλυτο σεβασμό στη διαφάνεια και τη χρηστή διαχείριση του ευρωπαϊκού και δημοσίου χρήματος».