Αλαφούζος: Θέλει να φτιάξει το… νέο MEGA

Ο Γιάννης Αλαφούζος άκουσε την πρόταση. Και έδωσε το ΟΚ. Ήθελε σκέψη. Το εγχείρημα, ωστόσο, έστω και στα… χαρτιά μοιάζει ισχυρό.

Κάτοχος της ιδέας ήταν ο διευθυντής προγράμματος του ΣΚΑΪ, Λοΐζος Ξενόπουλος, ο οποίος τόλμησε να κάνει κάτι που δεν έκανε κανείς.

Το κενό που άφησε το… λουκέτο στο MEGA είναι μεγάλο. Ακόμα μεγαλύτερη είναι στη διαφημιστική πίτα. Η οποία υπάρχει και περιμένει!

Το πλάνο είναι απλό. Ο ΣΚΑΪ απέκτησε με συνοπτικές διαδικασίες προϊόντα… σήματα κατατεθέν του Μεγάλου Καναλιού.

Θα έχετε δει ότι το «Λόγω τιμής» επιστρέφει. Δε μπορεί, η διαφήμιση παίζει κάθε ώρα και στιγμή.

Στον ΣΚΑΪ κατέληξε και το «Κόκκινο Δωμάτιο».

Ακόμη και «Ο πιο Αδύναμος Κρίκος» στο παλιό Mega έπαιζε.

Πλέον, ο ΣΚΑΪ και ο Γιάννης Αλαφούζος θέλουν να φροντίσουν την καταγραφή υψηλών αριθμών στην τηλεθέαση, αλλά με ποιότητα. Γιατί καλά είναι τα ριάλιτι και οι… επιδόσεις τους, έχουν όμως και μπόλικο κράξιμο.

Γι’ αυτό στον κανάλι του Φαλήρου κυνηγούν να συνδυάσουν την ποιότητα με τη νοσταλγία και την κληρονομιά που θα αφήσουν στο μέλλον.

Όλα αυτά, όπως σας είπαμε, στα… χαρτιά. Η πράξη πρέπει να γίνει για να ξέρουμε αν το ρίσκο αξίζει.