Pancakes με ασπράδια αυγού και πρωτεΐνη

Από τη Στέλλα Κουμούδη

‘’Εξαιρετική λύση πρωινού για να ξεκινήσουμε δυναμικά την μέρα μας ‘’

Νόστιμο στη γεύση και πλούσιο σε περιεκτικότητα πρωτεΐνης , υδατανθράκων και λιγότερων λιπαρών .

Η συχνή κατανάλωση πρωινού έχει πολλά οφέλη για την υγεία:

-καλύτερη διαχείριση του βάρους

-χαμηλότερη χοληστερίνη

-ρυθμιζει καλύτερα τον μεταβολικό

-καλύτερη λειτουργία της πέψης

Υλικά για 2 άτομα:

•5 ασπράδια αυγού
•40g νιφάδες βρώμης αλεσμένες (κουάκερ)
•1 Κουτάλια σούπας λιναρόσπορo                                                                                  •1 μπανάνα (προαιρετικά)
•1 κουταλιά σούπας μέλι
•κανέλα (προαιρετικά )

Εκτέλεση:
•Προθερμαίνουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε δυνατή φωτιά

•Σπάμε τα αυγά και διαχωρίζουμε τους κρόκους καθώς χρειαζόμαστε μόνο τα ασπράδια

•Ρίχνουμε το ελαιόλαδο και με ένα πινέλο ´η χαρτί κουζινας το απλώνουμε σε όλη την επιφάνεια ώστε να μην κολλήσει το μίγμα

•Χτυπάμε τα ασπράδια σε ένα μπολ

•Προσθέτουμε σιγά-σιγά τις νιφάδες βρώμης στο μπολ με τα ασπράδια

•Προσθέτουμε την μπανάνα αφού την έχουμε κόψει σε μικρά κομμάτια και την κουταλια σούπας λιναροσπορου

•Ρίχνουμε το μίγμα στο αντικολλητικό τηγάνι

•Ψήνουμε μέχρι να ροδίσει, προσέχοντας να μην κάψει

•Ξεκολλάμε με σπάτουλα και σερβίρουμε με μια κόφτη κουταλιά μέλι που θα καλυψουμε σε όλη την επιφάνεια

•Προσθέτουμε την κανέλα(προαιρετικά) (( επιλογή σας να προσθέσετε έξτρα μέλι ´η φυστικοβουτυρο ))

Εύκολη και γευστική συνταγή για όσους θέλουν να πειραματιστούν με την κουζίνα τους καθώς και να αποκτήσουν μια πιο διατροφικά υγιεινή καθημερινότητα !!!

Καλή σας επιτυχία !!!!